کناف در شیراز

سقف کاذب شیراز

اجرای سقف کاذب کناف در شیراز

اجرای سیستم درای وال کناف

مطالعات احداث كمربندی شمالی شیراز آغاز شده است


بازدید : 2979 نفر

مطالعات احداث كمربندي شمالي شيراز آغاز شده است

مديركل راه و شهرسازي استان فارس گفت: مطالعات براي مكان‌يابي و امكان‌سنجي احداث كمربندي شمالي شيراز، آغاز شده است.

فيروز تكاور در گفت و گو با ايسنا منطقه فارس افزود: محل پيشنهادي براي اجراي كمربندي شمالي شيراز، سه راهي زرقان، لپويي، شيراز است.

او ادامه داد: اجراي اين كمربندي و اتصال آن از طريق تنگ خياره قلات به خان‌زنيان و جنوب شيراز، زمينه كاهش ترددها در محدوده شهري شيراز را فراهم خواهد كرد.

تكاور گفت: هم‌اينك شيراز تنها از يك كمربندي جنوبي و غربي بهره‌مند است كه خودروها براي تردد در محورهاي مختلف از همين كمربندي استفاده مي‌كنند.

مديركل راه و شهرسازي فارس با اشاره به اينكه احداث كمربندي شمالي و شرقي، باعث تكميل رينگ كمربندي شيراز خواهد شد، گفت: كمربندي شرقي شيراز نيز حدفاصل پل فسا و محور شيراز اصفهان، مراحل ساخت را طي مي‌كند و اكنون حدود 50 درصد پيشرفت فيزيكي دارد.

تكاور گفت: با احداث كمربندي شرقي و شمالي، بيش از 50 درصد از حجم ترددها در كمربندي جنوبي و غربي شيراز كاهش پيدا مي‌كند و باعث كاهش ترافيك، حوادث و مشكلات نيز خواهد شد.

مديركل راه و شهرسازي فارس در عين‌حال گفت: احداث تقاطع‌هاي غيرهمسطح در كمربندي جنوبي شيراز به همراه تغييرات مهندسي در ورودي‌ و خروجي شهرك‌هاي پيراموني اين كمربندي نيز به كاهش حجم تصادفات و حوادث اين محور مهم كمك شاياني خواهد كرد.

تكاور در خصوص واگذاري مديريت محدوده كمربندي جنوبي شيراز به شهرداري نيز گفت: اين موضوع در مرحله مذاكره قرار دارد و هنوز تصميمات نهايي نشده است.