کناف در شیراز

سقف کاذب شیراز

اجرای سقف کاذب کناف در شیراز

اجرای سیستم درای وال کناف

افتتاح فاز دوم مترو شیراز


بازدید : 3006 نفر


قطار مترو 31 تیر به ایستگاه شهید دستغیب می رسد/ استفاده رایگان مسافران فاز 2

مدیرعامل سازمان قطار شهری شیراز گفت: پایان تیرماه آغاز بهره برداری از فاز دوم مترو در شیراز خواهد بود.

به گزارش ایسنا منطقه فارس، اسدالله حاج زمانی عصر دوشنبه 26 تیر در جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: با تلاش های مضاعف انجام شده، علی رغم وجود تمام مشکلات، فاز دوم قطار شهری شیراز نیز آماده بهره برداری شد.

وی گفت: با توجه به اینکه در ابتدای بهره برداری از فاز اول قطار شهری، استفاده شهروندان از مترو به مدت یک ماه رایگان بود، طرحی دو فوریتی برای رایگان شدن استفاده از فاز دوم قطار شهری نیز به شورا ارائه شد.

حاج زمانی با بیان اینکه رایگان شدن استفاده از مترو تنها محدود به استفاده کنندگان از مترو در ایستگاه های شهید دستغیب، فضیلت، دوران و زند است، گفت: در مسیر میدان احسان به سمت ایستگاه دستغیب در میدان الله، استفاده از مترو رایگان نخواهد بود.

مدیرعامل قطار شهری شیراز گفت: پیشنهاد ما برای استفاده رایگان، یک ماه از زمان آغاز بهره برداری بود که براساس پیشنهاد برخی اعضای شورا افزایش زمان استفاده رایگان از فاز دوم مترو تا 2 ماه مورد تایید و تصویب قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، طرح دوفوریتی شهرداری شیراز در خصوص رایگان شدن استفاده از قطار شهری برای استفاده کنندگان از فاز دوم مترو، به مدت 2 ماه از زمان بهره برداری، با 12 رای به تصویب اعضای شورای اسلامی شیراز رسید.