کناف در شیراز

سقف کاذب شیراز

اجرای سقف کاذب کناف در شیراز

اجرای سیستم درای وال کناف

افتتاح 20 پروژه شهرداری در شیراز


بازدید : 2908 نفر

طی مراسمی و به طور همزمان، بهره‌برداری از 20 پروژه، زیست محیطی، فرهنگی، ورزشی و عمرانی با اعتباری بالغ بر 950 میلیارد ریال در شیراز آغاز شد.

به گزارش ایسنا منطقه فارس، شهردار شیراز شامگاه پنجشنبه 12 مرداد در مراسم بهره‌برداری از 20 پروژه زیست محیطی، فرهنگی، ورزشی و عمرانی در خصوص روند اجرا و تاثیرات پروژه‌های افتتاح شده توضیحاتی ارائه داد.

علی‌رضا پاک‌فطرت در مراسم بهره‌برداری از بهره‌برداری از سنگ فرش گذر مقابل بازار وکیل با اعتبار 10 میلیارد ریال و به طول 275 متر با بیان اینکه زمان احداث این گذر تقریبا 2 سال پیش بود که طی بازدید از این محور ناهنجاری بصری زیاد وجود داشت، گفت: در سال‌های گذشته گذر مقابل بازار و حمام وکیل تبدیل به پارکینگ خودرو ها شده بود در حالی که مجموعه وکیل محل عبور توریست های خارجی و داخلی است و آنها مجبور بودند از بین خودروها عبور کنند.

وی گفت: با همکاری بازاریان و مغازه دارن در گام اول تابلوها یکسان سازی شد و در مراحل بعد شروع به زهکشی و کانال جمع آوری آبهای سطحی و کف سازی کردیم .

پاک‌فطرت با اشاره به رفع مشکلات گذر مقابل بازار وکیل خاطرنشان کرد: بعد از 2 سال مراحل ساخت یکسال زمان صرف فرهنگ سازی کردیم که کسبه باور کنند هدف ما از عدم ورود خودرو به این محوطه تسهیل در رفت و آمد گردشگران و رونق بخشی بیشتر به فضای کسب و کار است .

او عنوان کرد: با تبدیل کردن گذرهایی مانند گذر مقابل مجموعه وکیل شاهد استقبال مردم و کسبه بودیم و گروه های مختلف هنری در این گذر به اجرا کارهای هنری پرداختند که امیدواریم شهرداری مخصوصا شهرداری بافت تاریخی بتواند این اقدامات را ادمه دهد چرا که شیراز ظرفیت این کار را دارد و در زمان های مختلف، شیراز از نظر آب و هوایی میزبان مسافران و گردشگان داخلی است .

شهردار شیراز گفت: حضور و استقبال گردشگران داخلی می تواند باعث جذب سرمایه های داخلی و تولید اشتغال نیز شود .

پاک فطرت در خصوص تامین پارکینگ برای کسبه نیز گفت: 3 تا 4 سال پیش در بافت تاریخی و مجموعه وکیل پارکینگ نبود اما اکنون در خیابان های مختلف مثل هجرت با همکاری بخش خصوصی پارکینگهای معتددی وجود دارد .

شهردار افزود: ما ظرفیت تامین پارکینگ های بیشتری را داریم به شرطی که مردم رعایت کنند و با قبول تبدیل شدن این گذر به گذر پیاده، از ورود خودروهای دود زا به مرکز شهر خوداری کنند .

او درباره تامین خودروهای برقی در این گذرها گفت: بعد از فعالیت 20 روزه اتوبوس های برقی در محور تاریخی شهر شاهد موفقیت آمیز بودن این خودروهای برقی با اب و هوای شیراز بودیم